Adıyaman Üniversitesi çadırkent öğrencilerini ağırladı

Adıyaman Çadırkent Konaklama Tesisi Geçici Eğitim Merkezi lise son sınıf öğrencileri Adıyaman Üniversitesini gezdi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Adıyaman Üniversitesi tercihinde bulunacak öğrenciler için Adıyaman Üniversitesini tanıtmak, bölüm ve programlar hakkında bilgi vermek üzere düzenlenen etkinlikte Geçici Eğitim Merkezi Koordinatör Yardımcısı Fatih Tunç ve Rehber Öğretmen Beratiye Ekmenci ile lise son sınıf öğrencileri üniversite Merkez Külliyesini gezerek bilgi aldı.

Eğitim Koordinatör Yardımcısı Fatih Tunç, özellikle eğitim, araştırma, barınma, beslenme ve sosyal alanlar ile ilgili olarak aldıkları bilgiler karşısında oldukça etkilendiklerini belirterek "Üniversitemizi görünce çok şaşırdık. Bu kadar kaliteli ve güzel düşünülmüş doğa harikası bir kampus hayal etmiyorduk. Bu kapsamda Adıyaman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Talha Gönüllü hocamızı ve ekibini tebrik diyoruz. Çok verimli bir gezi oldu. Öğrencilerimiz üniversite havası soludular. Sosyal imkanlara hayran kaldık. Bizleri kabul eden ve üniversitemize emeği geçen herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz" dedi. Programın kapsamında Suriyeli öğrencileri kabul eden Adıyaman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Talha Gönüllü, öğrencilerle sohbet ederek kendilerini Üniversitemizde ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını dile getirdi.

Rektör Gönüllü, “Komşumuz Suriye’de biran evvel barışın tesis edilmesini bekliyoruz. Bizler Ensar olarak muhacir kardeşlerimize Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Başbakanımız Binali Yıldırım ve hükumetimiz öncülüğünde yurdumuzu açtık, ekmeğimizi paylaşıyoruz. Ülkelerinde yaşanan iç karışıklıktan kaçarak Türkiye’ye sığınan bu kardeşlerimize biz de üniversite olarak eğitim konusunda destek oluyoruz. Suriyeli mülteci kardeşlerimizin sorunları ile ilgileniyor, çözümün bir parçası olmaya çalışıyoruz. Bu sebepledir ki geçen sene ilkini gerçekleştirdiğimiz Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumunun bu yıl ikincisini düzenliyoruz. 20-22 Ekim tarihleri arasında gerçekleştireceğimiz sempozyumumuza katkıda bulunmak üzere tüm paydaşları bekliyoruz” dedi.